fbpx

Najczęściej zadawane pytania

 

  • Chcę własną grafikę/tekst na pudełku czy jest taka możliwość?
    •  Tak, należy skorzystać z konfiguratora i wgrać przygotowany wcześniej plik  z grawerem, pamiętajcie o tym, że biały kolor graweru jest wypalany na biało, a czarny na czarno, usługa jest bezpłatna. Możesz też używać własnego tekstu lub przygotowanych przez nas wzorów.
      Przed konfiguracją produktów warto zapoznać się z poradnikiem personalizacji produktów w Drewnianym Sklepie, przejdź do poradnika.

 

  • Pomyliłem się z danymi do graweru czy jest możliwość zmiany podanych danych?
    • W przypadkach kiedy status zamówienia jest w trakcie realizacji istnieje możliwość zmiany, jeżeli status jest już “Wypalone” znaczy to, że pudełko jest na ostatnim etapie realizacji i nie ma możliwości zmiany graweru na pudełku.

 

  • Po otrzymaniu zamówienia dopiero zauważyłeś/aś, że poprawność graweru nie zgadza się?
    • Niestety nie ma możliwości wymiany zasuwki czyli deski która jest na górze pudełka – każda partia pudełek jest wytwarzana lekkimi przesunięciami czasem 1mm powoduje ze deska może nie pasować do pudełka, jest tez szansa że będzie ona wypadać bo będzie o 1mm za mała. Najlepszą opcją jest zamówienie pudełka z wypełnieniem, lecz bez pendrive.

 

  • Kiedy mogę spodziewać się swojego zamówienia?
    • Wszystkie materiały wytwarzamy ręcznie, każde pudełko musi odpowiednio byc przygotowane, obrobione i co najważniejsze spersonalizowane pod Wasze potrzeby, dlatego wszystko musi trochę potrwać, z reguły wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych, lecz w przypadkach ekstremalnych musimy mieć małe zabezpieczenie.

 

  • Jak skasować zamówienie?
    • Wystarczy napisać do nas, ewentualnie przedzwonić, zapraszamy do zakładki kontakt.

 

  • Chce zamówić większą ilość produktów czy mogę liczyć na rabat?
    • Od 200zł przysługuje Ci rabat na darmową wysyłkę, co do rabatów na większa ilość produktów ustalamy to indywidualnie.

 

  • Złożyłem zamówienie lecz popełniłem błąd, co teraz?
    • Jeżeli złożyłeś błędne zamówienie, złóż je ponownie z poprawnymi danymi, stare zamówienie należy anulować czyli napisać do nas maila z prośba o anulowanie błędnego zamówienia, z każdym zamówieniem dostajesz od nas potwierdzenie na maila z przyjętymi danymi do zamówienia – warto to zawsze sprawdzić ponieważ stanowi to punkt zawarcia umowy.

 

  • Rezygnuję z pudełek, co w tym przypadku?
    •  Art. 38 pkt. 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Prawo zwrotu nie obejmuje zamówień, które konsument spersonalizował, ponieważ stworzenie produktu pod wymagania konsumenta może spowodować utrudnienie jego dalszej odsprzedaży w razie odstąpienia od umowy.
  • Jaki grawer wykonujemy na pudełkach szklanych?
    • Tylko i wyłącznie jasny, czyli krótko mówiąc taki jak na zdjęciach dla przykładu dwa zdjęcia graweru na szkle, który został zaprojektowany w kreatorze z dostępnych naszych wzorów: