FAQ czyli zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie.

  • Chcę własny grawer na pudełku czy jest taka możliwość?

    •  Tak, należy skorzystać z konfiguratora i wgrać przygotowany wcześniej plik  z grawerem, pamiętajcie o tym, że biały kolor graweru jest wypalany na biało, a czarny na czarno, usługa oczywiście bezpłatna, pamiętajcie o tym, że zamawiając 10 pudełek z takim samym grawerem płacicie jedynie za 9 (zakładka promocje)

  • Pomyliłem się z danymi do graweru czy jest możliwość zmiany podanych danych?

    • W przypadkach kiedy status zamówienia jest w trakcie realizacji istnieje możliwość zmiany, jeżeli status jest już „Wypalone” znaczy to, że pudełko jest na ostatnim etapie realizacji i nie ma możliwości zmiany graweru na pudełku.

  • Po otrzymaniu zamówienia dopiero zauważyłeś/aś, że poprawność graweru nie zgadza się?

    • Niestety nie ma możliwości wymiany zasuwki czyli deski która jest na górze pudełka – każda partia pudełek jest wytwarzana lekkimi przesunięciami czasem 1mm powoduje ze deska może nie pasować do pudełka, jest tez szansa że będzie ona wypadać bo będzie o 1mm za mała. Najlepszą opcją jest zamówienie pudełka z wypełnieniem, lecz bez pendrive.

  • Kiedy mogę spodziewać się swojego zamówienia?

    • Wszystkie materiały wytwarzamy ręcznie, każde pudełko musi odpowiednio byc przygotowane, obrobione i co najważniejsze spersonalizowane pod Wasze potrzeby, dlatego wszystko musi trochę potrwać, z reguły wysyłamy w ciągu 7 dni, lecz w przypadkach ekstremalnych musimy mieć małe zabezpieczenie.

  • Jak skasować zamówienie?

    • Wystarczy napisać do nas, ewentualnie przedzwonić, zapraszamy do zakładki kontakt.

  • Chce zamówić większą ilość produktów czy mogę liczyć na rabat?

    • Od 400zł przysługuje Ci rabat na darmową wysyłkę, co do rabatów na większa ilość produktów ustalamy to indywidualnie.

  • Złożyłem zamówienie lecz popełniłem błąd, co teraz?

    • Jeżeli złożyłeś błędne zamówienie, złóż je ponownie z poprawnymi danymi, stare zamówienie należy anulować czyli napisać do nas maila z prośba o anulowanie błędnego zamówienia, z każdym zamówieniem dostajesz od nas potwierdzenie na maila z przyjętymi danymi do zamówienia – warto to zawsze sprawdzić ponieważ stanowi to punkt zawarcia umowy.

  • Chciałbym jednak zrezygnować z pudełek, co w tym przypadku?

    •  Art. 38 pkt. 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Prawo zwrotu nie obejmuje zamówień, które konsument spersonalizował, ponieważ stworzenie produktu pod wymagania konsumenta może spowodować utrudnienie jego dalszej odsprzedaży w razie odstąpienia od umowy.