NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Czas realizacji zamówienia
  • Chciałabym/chciałbym własną grafikę/tekst na pudełku, czy jest taka możliwość?
    •  Jak najbardziej! Aby wgrać swoją grafikę/tekst należy przejść do naszego konfiguratora. Tam w wygodny i intuicyjny sposób można stworzyć swój projekt. W kreatorze znajdziesz bazę naszych wektorów i fontów. Pomogą Ci one przy personalizacji projektu.
FAQ 2
  • Pomyliłam/em się z danymi do graweru, czy jest możliwość zmiany podanych danych?
    • W przypadkach kiedy status zamówienia jest w trakcie realizacji istnieje możliwość zmiany podanych wcześniej danych. Jeżeli status zmienił się na „Wypalone” znaczy to, że pudełko jest na ostatnim etapie realizacji i niestety nie ma możliwości zmiany graweru na pudełku. Jeśli chcesz zmienić dane napisz proszę do nas e-mail z numerem Twojego zamówienia i informacją odnośnie błędu.
FAQ 2
  • Po otrzymaniu zamówienia dopiero zauważyłam/em, że podczas projektowania pudełka zaszedł błąd z mojej strony. Czy jest możliwość wymiany zasuwki?
    • Niestety nie ma możliwości wymiany zasuwki (czyli deski, która jest na górze pudełka). Każda partia pudełek jest wytwarzana z lekkimi przesunięciami. Czasem nawet 1mm może spowodować, że zasuwka nie będzie kompatybilna z dołem pudełka. 
FAQ 2
  • Złożyłam/em zamówienie z błędem, co teraz?
    • Jeżeli niedawno złożyłaś/eś błędne zamówienie i wciąż jest na etapie “w trakcie realizacji” , a niestety wkradł się tam błąd, to proponujemy złożyć kolejne zamówienie z poprawnymi danymi. Stare zamówienie należy anulować, czyli napisać do nas e-mail z prośbą o anulowanie błędnego zamówienia. Przy każdym zamówieniu wysyłamy do Ciebie e-mail potwierdzający. W każdej z tej wiadomości są podane dane do zamówienia – warto to zawsze sprawdzić, ponieważ stanowi to punkt zawarcia umowy.
FAQ 2
  • Kiedy mogę spodziewać się swojego zamówienia?
    • Produkty wysyłamy w ciągu 1-5 dni roboczych, czas dostawy kuriera to 1-2 dni robocze.

      Tworzenie drewnianego pudełka zaczyna się u nas już na etapie obróbki drewna, a kończy na kontroli jakości produktu i wysyłce.
      Pomiędzy tymi etapami jest to, co najważniejsze – personalizacja produktu pod Wasze potrzeby. Dlatego wszystko trwa, z reguły wysyłamy w ciągu kilku dni roboczych.
      W roku 2021-2023 średni czas oczekiwania to 2-3 dni robocze. Przy dużym nasileniu zamówień np. w okresie przedświątecznym musimy mieć małe zabezpieczenie, stąd maksymalny termin to 14 dni roboczych z uwagi na obecną sytuację na świecie (COVID).
      W przypadku gdy chcesz poznać dokładny termin, skontaktuj się z nami, zapraszamy do zakładki kontakt
FAQ 2
  • Jak mogę skasować moje zamówienie?
    • Musimy sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Jeśli jest na etapie: wypalone , to niestety opcja anulowania nie jest już dostępna. Napisz proszę do nas, zapraszamy do zakładki kontakt.
FAQ 2
  • Chcę zamówić większą ilość produktów, czy mogę liczyć na rabat?
    • Od 400zł brutto przysługuje Ci rabat na darmową wysyłkę. Przy zamówieniach na większą ilość produktów napisz do nas wiadomość e-mail. Sprawdzimy co da się zrobić.
FAQ 2
  • Rezygnuję z pudełek, co w tym przypadku?
    •  Art. 38 pkt. 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Prawo zwrotu nie obejmuje zamówień, które konsument spersonalizował, ponieważ stworzenie produktu pod wymagania konsumenta może spowodować utrudnienie jego dalszej odsprzedaży w razie odstąpienia od umowy.